vineri, 10 august 2012

Bucharest Wheels Arena @ Romexpo

pai ajung La Hala intr-o zi si imi spune Seba, vezi ca avem stand la BWA .
Am stat m am gandit cu ce pot ajuta ce pot face, masina mea era fara bord fara fire, deci nu puteam sa merg pe roti asa ca l-am sunat pe nenea cu platforma si l-am dus acolo unde 3 zile a stat pe bara si am tot mesterit la el..
in ultima zi am reusit sa il termin cu ajutorul catorva prieteni, fix cand trebuia sa mergem la parada :) per total a fost un super eveniment am avut super succes cu toata sharada noastra.

poze sunt aici : BWA 2012






2 comentarii:

  1. Salut,

    Am si eu nevoie de ajutor. In 13 oct am nunta, si mi-as dori muuult o masina care sa nu fie limuzina, sau eu stiu ce alta hidosenie "luxoasa". M-ar fi bucurat o Dacia 1100 dar nu am reusit. Am gasit masinuta ta care arata FOARTE tare si in plus de asta se si preteaza la ceea ce am eu in cap in ziua nuntii. Esti dragut, te rog, sa imi dai un mail la dobrica1903@yahoo.com si sa imi spui daca ma poti ajuta si apoi vedme si conditiile. Chiar daca raspunsul este negativ , tot te rog sa imi spui.

    O zi buna

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. salut te rog suna la numarul asta eu nu sunt in tara .. 0725 449 779

      Ștergere