marți, 10 ianuarie 2012

engine rebuild

pai nu am scris de ceva vreme iar busul a suferit cate una alta..

avand motor de 1,3 cmc cred ca va imaginati cat de greau trage 1,400 kg :)
asa ca am trecut la treaba ,
- piese noi -am cumparat un set motor de 1,6 Uber , cuzineti , cuzineti biele , filtru baia de ulei , fise , pantalonasi   , kit reparatie carburator si kit garnituri tot motorul
- piese SH disc + placa de ambreiaj
- piese rectificate rectificat , Vilbrochen , bloc motor , biele si chiuloasele , galerie admisie
- mana de lucru Bogdan AWO si Nelu Radulescu

 dezasamblarea motorului am facut-o eu cu ajutorul lui Vali si a lui Berni






si apoi montarea dupa o luna de asteptat piesele de la rectificat ...











toate tablele au fost curatate si vopsite cu Hammerite black lovitura de ciocan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu